W dniu 9 grudnia odbyła się Rada Budowy nr 6. Podsumowanie Rady:
- Czas jaki upłynął w odniesieniu do I Kamienia Milowego – 20 marzec 2020 r. wynosi 63,93%
- Czas jaki upłynął w odniesieniu do Kamienia Milowego Nr II – wynosi 26,79 %
- Czas jaki upłynął w stosunku do czasu na ukończenie – wynosi 17,71 %
- Personel Konsultanta został przeszkolony z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zakresie obowiązków wykonywanych przez Nadzór.
- Akceptacja Wstępnego Projektu Budowlanego z uwagami do wprowadzenia w kolejnym etapie.
- Akceptacja Programu Badań Geotechnicznych.
- Konsultant zaopiniował pozytywnie ostateczny wzór umowy podwykonawczej na roboty budowlane
- Konsultant zaakceptował proponowane rozbicie ceny kontraktowej.
- Konsultant na bieżąco weryfikuje tabele do aktualizacji uzgodnień.
- Konsultant przeanalizował wnioski o uzgodnienia techniczne i oświadcza, że Wykonawca wywiązuje się ze wszystkich swoich zobowiązań w tym temacie.
- Wykonawca rozpoczął dnia 25.11.2019 r. wykonywanie badań geologicznych zgodnie z przyjętym przez Inżyniera Kontraktu Programem badań geotechnicznych.
- Zreferowano postęp prac w odniesieniu do Programu Prac Projektowych m.in: weryfikacja zakresu mapy dla przyjętych rozwiązań projektowych, badanie stanu prawnego dotyczące wykonywania mapy do celów projektowych, zakończenie prac nad Programem Badań Geologicznych, prace projektowe związane z geometrią układu drogowego, niweletami dróg obsługujących tereny przyległe, kształtowanie odwodnienia układu drogowego, opracowywanie wstępnego przebiegu linii rozgraniczających; w branży mostowej – konstruowane były obiekty inżynierskie; w pozostałych branżach prowadzone były prace projektowe dotyczące przebiegu sieci, opracowywano projekt kanalizacji deszczowej oraz opracowywano projekty przebudowy cieków i zbiorników retencyjnych.
- Konsultant ocenił postęp prac jako zgodny ze złożonym Programem Prac Projektowych. Na dzień Rady Budowy nie wystąpiły żadne opóźnienia i Wykonawca realizuje uwagi zgłaszane na Radach Technicznych.
- Wyszczególniono listę prac, które powinny być wykonane w kolejnym miesiącu – do następnej Rady Budowy.
- Omówiono środki, jakimi dysponuje Wykonawca.
- Omówiono sprawy techniczne, niezbędne do dalszej pracy.
- Omówiono występowanie ekranów akustycznych.
- Omówiono sprawy finansowe, związane z Przejściowym Świadectwem Płatności.
- Na dzień Rady Budowy nie występują żadne roszczenia ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
- Na dzień 16.12 i 17.12 br. zaplanowano spotkania informacyjne ze społecznością.